WelcOme tO mY liFe =_=

Assalamualaikum...ini blog ima zara ..kedatangan anda amatlah dihargai..moga bingkisan sepi ini menjadi tatapan anda sekalian..Terima kasih di atas kesudian anda untuk mengunjungi blog ini..segala hasil coretan di blog ini adalah hak milik kekal ima zara..anda boleh copy hasil karya ima zara dengan syarat nyatakan sumber karya tersebut..kesediaan anda mematuhi permintaan ima zara amatlah dihargai..salam sayang, ima zara =_=

don't forget to leave a comment about my poem, short story and so on!..


Followers

Thursday, January 27, 2011

Pelihara Aku Ya Allah

Ya ALLAH...
hati ini kian gelisah..
gundahnya kian parah.
detik demi detik..
aku harungi dengan penuh kesukaran..
namun penuh dengan ketabahan...

Ya ALLAH..
damainya malam ini tidak mampu mendamaikan
hati dan juga nuraniku..
tidak mampu menghapuskan dosa-dosa semalam yang
menghiris kalbu..
tidak mampu menghilangkan rinduku padaMu..
tidak mampu menghilangkan khilafku padaMu
suatu masa dahulu..

Ya ALLAH...
aku benar-benar buntu..
Hati ini mahukan taufiq dan hidayah dariMu
untuk menjalani hari-hari yang penuh liku..
namun makin hari..
diriku terasa kian jauh dariMu..

Ya ALLAH..
aku rindu padaMu..
aku rindu pada rahmatMu..
aku rindu pada cintaMu...

Ya ALLAH..
tuntunlah langkahku..
jangan biarkan aku
melangkah pergi jauh dariMu..

No comments:

Post a Comment